Nový web Markeťáci.online přináší přehled zajímavých nástrojů, katalog firem v oboru i odborné články a užitečné návody

Propojit českou scénu malých a velkých marketingových agentur by rádi tvůrci nového oborového portálu Markeťáci.online. Vznikl z velké části jako důsledek první vlny koronavirového lockdownu, jak přiznávají jeho autor Lukáš Benzl.

Na webu najdete nejenom magazín dosud s necelou třicítkou článků, především ve formě návodů a případových studií, ale také otevřený katalog agentur, s referencemi a po mě osobně nejzajímavější sekci nástrojů. Těch tam zatím najdete také jen několik desítek, ale protože portál jednotlivé marketingové nástroje chytře propojuje s katalogem firem, jež s nimi pracují, vzniká tak na jednom místě užitečný přehled, který doposud podle mě na webu chyběl.

Například byste chtěli využít nástroj Placla pro nákup placených článků na internetu a současně nemáte čas se starat o zadávání článků, komunikaci s blogery a podobně. Snadno si v přehledu nástrojů vyberete právě tento a můžete oslovit některou z agentur, která s ním pracuje. Najdete tak dodavatele z marketingové firmy, který má s danou technologií či nástrojem vlastní zkušenosti.

Markeťáci.online tak na trh přináší víc než jen běžný online marketingový magazín, kterých je hned několik. Pro agentury ale i freelancery – markeťáky je vytvoření profilu zdarma, podmínkou však je, aby se přihlásili přes firemní mail. Zatím ještě na webu není mnoho možností pro sociální interakcí mezi jednotlivými registrovanými, tvůrci ale slibují, že by se web mohl stát časem i jakými komunitním místem k setkávání. Právě jasná registrace prostřednictvím firemního emailu a s IČ se tak může stát vítanou funkcí, která chybí na jiných webech podobného zaměření, ať už je to třeba Webtrh nebo nejrůznější oborové skupiny na Facebooku, kde značná míra anonymity často svádí spíše k plkání, hejtování a ne vždy k plodné a smysluplné diskuzi či spolupráci.

Markeťáci je slibný projekt a věřím, že má do budoucna šanci ukrojit si kus pozornosti nejenom lidí v online marketingu, ale i jejich zákazníků. Zatím jsou všechny služby na webu zdarma, dokonce na portálu nenajdete ani reklamy, vše jede tedy zatím z nadšení autorů a dotace zakladatelů. Držím projektu palce a přeji mu, aby se časem našel i vhodný monetizační model.

Napsat komentář