Optimalizujeme eshop pro vyhledávače

Když v roce 2008 vyšla má první kniha s názvem Velký průvodce SEO, brzy se stala v oblasti literatury zaměřené na internetový marketing bestsellerem. Důvod byl jednoduchý, tehdy byla konkurence v internetovém podnikání a v eshopech ještě relativně malá. Řada z dnes známých eshopů tehdy teprve vznikala, Alza ve stejném roce otevřela svou první pobočku v Brně, Mall.cz v dnešní podobě dokonce ani neexistoval, prodával zboží pod 22 různými doménami.

Byla to doba, kdy řadě eshopů stačilo předběhnout konkurenci jen tím, že se dokázali ve vyhledávačích dostat na první místa. To už ale dávno neplatí. SEO – zkratka od Search Engine Optimization, optimalizace stránek pro vyhledávače – patří již mezi základní marketingové techniky, bez kterých se dnes v podstatě neobejde žádný web, který je závislý na přísunu návštěvníků z organického vyhledávání.

Co obnáší SEO pro eshopy? Zapomeňte na rady tzv. expertů, kteří se vám budou co nejdříve snažit vnutit hlavně nákladnou analýzu obsahu a klíčových slov a podívejme se společně na to, co můžete udělat pro vyhledávače vy sami a hned.

Co si povíme v této části knížky? Dozvíte se:

Líbí se vám článek? Můžete ho odměnit - kupte mi kafe

Napsat komentář